Projectes Final Màster BSO
· ¿Cuándo? 29 de noviembre de 2024
· Organiza: L'ESMUC
Una vegada més, estudiants de Composició mostraran les obres que han compost al llarg d'aquest primer quadrimestre en diferents concerts que tenen lloc aquesta tardor a l'Escola Superior de Música de Catalunya. Enguany, les audicions tenen lloc el dijous 28 de novembre i el dimarts 3 de desembre a la Sala d'Orquestra de l'ESMUC. A més a més, el divendres 29 de novembre hi haurà la projecció dels treballs del màster de Bandes Sonores. L'accés és lliure amb l'aforament limitat a la capacitat de la sala.
En la primera Audició de Composició del 28 de novembre els protagonistes seran: Lucía Broto, Erik Compte, Stephanie Macchi i Martí Pinyol. I en la segona Audició de Composició del 3 de desembre els protagonistes seran: Stephanie Macchi, Nerea Mellaerts, Aleix Garcia i Nacho Baeza.
L'especialitat de Composició té com a objectiu formar professionals altament qualificats en la creació d'obres musicals, amb una estètica i llenguatge crítics, i una alta preparació per desenvolupar aquells formats i gèneres demanats al món professional.
Els estudis de Composició proporcionen a l'alumnat un domini de diferents estructures musicals i el capacita per escriure i adaptar música en diferents contextos i formacions. A més, l'alumnat de Composició també es forma en anàlisi musical i pensament crític sobre el fet creatiu.